Re: Rescuecd z USB startuje woooooooooolno (rozwiązanie)

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Czw, 26 Cze 2008, 10:55:26 CEST

On Wed, 25 Jun 2008, Jacek Osiecki wrote:

> Nie wiem co popsułem - ale dotąd rescueCD z usb startowało może nie
> rekordowo szybko, ale jednak dosyć sprawnie. Ale teraz to zrobił się jakiś
> koszmar - kernel wczytuje się ze 3-4 sekundy a rescue.cpi dobrych parę minut
> (kropka co sekundę)!

Tak na przyszłość żeby było w archiwum... Winna była opcja "-s" przy
syslinux. Odpowiedzialna jest ona za uruchomienie syslinuxa w jakimś
"super-safe" trybie, który w dodatku jest cholernie wolny. A opcję wziąłem z
"Howto2", którego używam bo informuje o użyciu ms-sys :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"