Pingowanie po nazwie hosta ...

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Sob, 1 Mar 2008, 17:04:35 CET

On Sat, Mar 01, 2008 at 05:37:19PM +0100, Kamil Dziedzic wrote:

> Działa. Dzięki. Ktoś się orientuje czemu nie ma tej zmiennej domyślnie
> w /etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-*?
hm...
a dlaczego miała by niby być?
serwery dns są "związane" z adresacją ip. Określone serwery mogą nie
działać/działać źle dla różnych adresów ip. Więc logicznym jest że jak
pobieramy adres z dhcp, to dostajemy też odpowiednie dla tego adresu
serwery dns i resztę potrzebnej konfiguracji ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator