Pingowanie po nazwie hosta ...

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Sob, 1 Mar 2008, 18:20:32 CET

Dnia sobota 01 marzec 2008, Andrzej 'The Undefined' Dopierała napisał:
> hm...
> a dlaczego miała by niby być?
> serwery dns są "związane" z adresacją ip. Określone serwery mogą nie
> działać/działać źle dla różnych adresów ip. Więc logicznym jest że jak
> pobieramy adres z dhcp, to dostajemy też odpowiednie dla tego adresu
> serwery dns i resztę potrzebnej konfiguracji ;)

Źle zrozumiałeś (... albo ja się mało precyzyjnie wyraciłem;)). Pytałem
dlaczego nie ma ZMIENNEJ a nie OPCJI. Chodziło mi o dodanie pustej,
zakomentowanej (lub nie) zmiennej DHCP_OPTIONS. Nie pytałbym wtedy głupio jak
podać dhcpcd opcję. Bo i opcję -R widziałem i konfig ale nie wiedziałem jak
pożenić jedno z drugim.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic