Pingowanie po nazwie hosta ...

Łukasz Chrustek Lukasz.Chrustek w ghnet.pl
Sob, 1 Mar 2008, 17:39:57 CET

Witam

> Mam jeszcze tylko jedno małe pytanie trochę związane z tematem. Jak zmusić w
> PLD klienta dhcpd aby nie modyfikował /etc/resolv.conf lub (lepszy wariant)

W przypadku korzystania z dhclient do /etc/dhclient.conf można również
dopisać:

prepend domain-name-servers x.x.x.x

Piszę w celu uzupełnienia informacji o tego typu problemie. Czasem
niektóre rutery dlinkowe nie są w stanie obsłużyć poprawnie linuxa
(nie wgłębiałem się w temat dlaczego), gdy adres serwera dns jest
ustawiony na bramę (dlinka).

--
Pozdrawiam,
Łukasz Chrustek