dyski ssd

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Nie, 2 Mar 2008, 13:29:58 CET

Witam,

Moze nei do konca z PLD bezposrdnio zwiaznae, ale moze mial ktos
przyjemnosc uzywac, tudziez przeprowadzic jakeis testy wydajnosciowe
tych dyskow?

Interesuje mnie jak by sie sprawowoaly pod duzym obciazeniem I/O
np. w zastosowaniach pod obciazona baze danych (duzo operacji
odczytu/zapisu). zwykle dyski, nawet scsi generuja duzy IO wait i kupe
mocy procka i przerwan idzie na obsluge tych operacji wejscia/wyjscia.

Ciekawi mnie jak to jest przy takich dyskach, gdzie czas dostepu jest
kilkunastokrotnie nizszy. bo szkoda troche placic 1k jesli potem taki
dysk nie zda egzaminu :)

Widziaelm kilka testow na necie, ale nie bardzo odpowiadaja one na moje
pytanie, bo mnie nie inetesuje, czy z takeigo dysku vista czy jakis inny
system operacyjny (a takie sa przewaznie) bootuje sie 5x szybiej, tylko
jak sie one sprawuja pod duzym obciazeniem operacji I/O, bo transfer z
nich nie musi byc duzy, bazy to raczej duzo malych operacji.

--
  -[  net and sys admin  ]-[ Learn the facts and make up your own ]-
  -[ a.rdest()infomex()pl]-[ damn mind. That's why you have one.  ]-