GeForce & PLD

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Nie, 2 Mar 2008, 20:55:17 CET

Friday 29 of February 2008 08:49:06 Grzegorz Sójka napisał(a):
> Poszukuje bezproblemowej karty do PLD. Głównie interesuje mnie jakość
> wyświetlania. Zastosowanie to praca biurowa + filmy. Zainteresował mnie
> GeForce FX5200. Czy to chodzi w miarę bezproblemowo?? Jak wygląda sprawa
> 2 głowicy. Czy do jej uruchomienia potrzebne są jakieś "zamknięte"
> sterowniki czy wystarczy open source?

I OS i zamkniete działaja bez problemu - a co do 2 głowicy - to pewnie masz na
myśli wyjście s-video - działa - config znajdziesz na necie.

Nie wiem czy jest sens na 5200 - niewiele szybsza od GF-4 a za te same
pieniądze możesz mieć nVidię serii 6000 - a tu juz przyrost prędkości jest
duży.
--
Zobacz Player MP3 w okularach przeciwsłonecznych firmy Xonix:
http://www.swistak.pl/uzytkownicy_aukcje/miesiu.html

We are Linux. Resistance is measured in Ohms.

.