sieciowka nvidia

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Nie, 2 Mar 2008, 20:58:24 CET

Thursday 28 of February 2008 22:02:27 crazy w noshit.pl napisał(a):

> Hm. muszę sprawdzić co mam dokładnie w pracy, ale na module forcedeth jest
> pewien problem związany z bezczynnością komputera..
> Komp zostawiony sam sobie po jakimś czasie 'gubi sieć'. Dopiero po
> restarcie jest ok.

U mnie działał zawsze OK - obecnie mam kernel 2.6.22 lecz na 2.6.17 też
poszedł od razu.

mam w modprobe.conf:
aliast eth0 forcedeath

Ani razu mi nie zgubił sieci a wiele dni pod rząd kompa nie wyłaczam.
--
Zobacz Player MP3 w okularach przeciwsłonecznych firmy Xonix:
http://www.swistak.pl/uzytkownicy_aukcje/miesiu.html

We are Linux. Resistance is measured in Ohms.

.