dyski ssd

Arkadiusz Rdest weed w punkt.pl
Wto, 4 Mar 2008, 19:12:56 CET

Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz wrote:

> Czy zdajesz sobie sprawę, że to nie jest (o ile się nie mylę, ale jestem
> szczerze przekonany, że nie) to, o czym mówiłem?

tak, ale pisales o postgresie, mysql nie ma takiego rozwiazania, albo mi
o nim nie wiadomo.

> Twoje rozwiązanie
> przyspiesza bazę, ale powoduje, że w razie padu *dojdzie* do utraty danych -
> absolutnie pewnej i prawdopodobnie dość rozległej.

zdaje sobie sprawe, wklalkulowane rysyko, poza tym ma dzialac tak, zeby
nie padac :)

> ale jeśli każdy rekord w bazie jest istotny, to
> co zrobiłeś nie jest zbyt mądre.

wiekszosc baz to fora, jesli kilka wpisow sie nie zpaisze, to nic sie
zlego nie stanie :)

--
  -[  net and sys admin  ]-[ Learn the facts and make up your own ]-
  -[ a.rdest()infomex()pl]-[ damn mind. That's why you have one.  ]-