instalacja Ac przy pomocy ostatniego rescue

Paweł Muszyński pmuch w zamek.szczecin.pl
Pon, 10 Mar 2008, 10:10:47 CET

adzinok w o2.pl pisze:

> Walczyłem przez pół nocy na irc://#pldhelp i innych
> wysyłałem komunikaty z bootconf na pastebin i pokazywałem je każdemu,
> kto miał ochotę popatrzeć... zawęziliśmy krąg podejrzanych do:
> lilo.conf, fstab, initrd i to też nic nie dało...
> zmieniłem /dev/sda1 z ext3 na ext2 - oczywiście nie pomogło...

na ircu nie bywam :-)
Ale jak dla mnie, to mieszasz sda / hda - wygeneruj sobie initrd z
PREMODS=ata_piix, w lilo ustaw /dev/sda1 jako root i spróbuj :-)

Albo przejdź na gruba (jeśli używasz rc-boot, to zupełnie bezboleśnie)

Paweł