instalacja Ac przy pomocy ostatniego rescue

adzinok w o2.pl adzinok w o2.pl
Pon, 10 Mar 2008, 10:54:43 CET

On Mon, 10 Mar 2008 10:10:47 +0100
Paweł Muszyński <pmuch w zamek.szczecin.pl> wrote:

szczecinianin na PLDowej liście :)
> na ircu nie bywam :-)
> Ale jak dla mnie, to mieszasz sda / hda - wygeneruj sobie initrd z
> PREMODS=ata_piix, w lilo ustaw /dev/sda1 jako root i spróbuj :-)
>
> Albo przejdź na gruba (jeśli używasz rc-boot, to zupełnie bezboleśnie)
>
> Paweł
Próbowaliśmy wszystkiego - spytaj shadzika :)
Próbowałem i lilo i gruba i ext2 i ext3
Próbowałem i /dev/sda i /dev/sda1 w grubie i lilo
Próbowałem i /dev/hda i /dev/hda1 w grubie i lilo
rozwaliłem na drobne /boot/initrd i też nic tam nie ma
tzn. to co powinno...