instalacja Ac przy pomocy ostatniego rescue

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Pon, 10 Mar 2008, 13:19:39 CET

Jacek Osiecki pisze:

> [...]
>
> Ale przecież jeśli zrobiłeś macierz mdadmem, to wystarczy żeby partycje
> były
> typu "Linux raid autodetect" - niezależnie czy coś było /dev/hda1 czy
> /dev/sda1, kernel i mdadm Ci złożą elegancko /dev/md0...

hmm
ale tak nie jest..

system płacze, ze nie moze powstac, urzadzen do md nie widzi

a jak jest z piix to tez przy starcie mdadm mówi ze nie ma urządzen

--
Z powazaniem
Przemyslaw Backiel