instalacja Ac przy pomocy ostatniego rescue

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 10 Mar 2008, 13:31:32 CET

On Mon, 10 Mar 2008, Przemysław Backiel wrote:

> ale tak nie jest..
> system płacze, ze nie moze powstac, urzadzen do md nie widzi

Bardzo dziwne - jeśli widzi urządzenia (niezależnie czy jako hdax czy hdbx
cyz sdax), to powinien poskładać md'ki...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"