dnsmasq - nie lubi init-a ?

Daniel Dawid Majewski doctorque w o2.pl
Wto, 11 Mar 2008, 17:00:50 CET

Pewnego dnia wpadła wieść od Paweł Zuzelski i powiedziała :

> Nie ma czegoś takiego jak "zerowy" adres Ip. Ale możesz usunąć ręcznie adres z
> interface'u, przykładowo:
>
> ip ad de fe80::216:3eff:fe00:a504/64 dev eth1

Tutaj jest napisane, że w klasie LAN adresy są pochodnymi adresu
sprzętowego MAC :
http://pl.wikipedia.org/wiki/IPv6

Podmieniłem MAC na br0, adres IPv6 się zmienił, problem pozostał...
Przypominam : dnsmasq wstaje tylko "z palca"...
Jak w tym daemonie wyłączyć obsługę IPv6 ?

--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski