dnsmasq - nie lubi init-a ?

Daniel Dawid Majewski doctorque w o2.pl
Wto, 11 Mar 2008, 17:20:06 CET

Pewnego dnia wpadła wieść od Paweł Zuzelski i powiedziała :

> Nie ma czegoś takiego jak "zerowy" adres Ip. Ale możesz usunąć
> ręcznie adres z interface'u, przykładowo:
>
> ip ad de fe80::216:3eff:fe00:a504/64 dev eth1
Nie mam pomysłu, w którym miejscu to dopisać, ale sprawę rozwiązałem
przez zahashowanie opcji :
# interface=br0
oraz ustawiłem :
listen-address=192.168.1.1

Teraz dnsmasq wstaje i go inne adresy (w tym IPv6) nie interesują...
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski