firefox3

Grzesiek Sójka pld w pfu.pl
Pią, 14 Mar 2008, 23:40:14 CET

On Mar 14, 2008, at 8:07 PM, Piotr Grymkowski wrote:

> Sorry ale ja się miałem tym zająć. Niestety mam tyle rzeczy na
> głowie, że
> nie daję już rady... W święta będę miał troche czasu więc
> postaram się

Nie przepraszaj! Robisz to charytatywnie! Wszyscy (a przynajmniej ja)
jesteśmy Ci wdzięczni, że poświęcasz swój cenny czas "ku chwale
PLD". Nikt nie może Cię poganiać.

> przygotować kilka "popularnych" specy. Dajcie mi tylko kilka dni.

Nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałem ale wydaje mi się, że
chodziło o coś nieco innego. Pomysł mianowicie jest taki, żeby
przyjąć defaultowo, że przeciętny PLDowiec nie używa gnome. A
więc żeby paczki które są w dystrybucji były kompilowane bez gnome.