firefox3

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Sob, 15 Mar 2008, 22:38:04 CET

On Fri, 14 Mar 2008, Grzesiek Sójka wrote:
> Nie przepraszaj! Robisz to charytatywnie! Wszyscy (a przynajmniej ja)
> jesteśmy Ci wdzięczni, że poświęcasz swój cenny czas "ku chwale PLD".
> Nikt nie może Cię poganiać.

hhhmmm?
Nie nazwałbym tego robieniem "charytatywnie".
Trochę ludzi ma pewne dochody z tego co robi (lub inni robią) i jest to
raczej wspólny wysiłek, a nie praca charytatywna.
Owszem, są tacy, którzy mają z tego zwykłą zabawę, naukę, zabicie czasu,
ale ja bym nie podchodził w ten sposób do pobudek ludzkich... i trochę
ostrożniej o tym mówił.

> Nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałem ale wydaje mi się, że
> chodziło o coś nieco innego. Pomysł mianowicie jest taki, żeby
> przyjąć defaultowo, że przeciętny PLDowiec nie używa gnome. A
> więc żeby paczki które są w dystrybucji były kompilowane bez gnome.

Błąd w założeniu. I przestań w ten sposób kombinować. Gdyby to był jakieś
niszowe środowisko - można pomyśleć, ale to jest jedno z 2 głównych w
świecie linuksowych.