TH - jak żyć bez hotpluga?

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Sob, 15 Mar 2008, 14:29:17 CET

Dnia 2008-03-15, sob o godzinie 01:58 +0100, Jacek Osiecki pisze:

> Z bardzo prostego powodu :) Hotplug działał, a na obsłudze udev zupełnie się
> nie znam... No i hotplug jest dla mnie wystarczająco "magiczny" by go nie
> kochać, zaś udev to już mieszanie na całego...

Tyle że obecnie udev nie dość, że lepszy to i łatwiejszy w obsłudze
(zawiera w sobie funkcjonalność hotpluga). Odinstaluj wszystko związane
z hotplugiem i zainstaluj udeva. Wszystko, po prostu działa bez
cudowania.

http://pl.docs.pld-linux.org/kernel-urzadzenia_moduly_udev.html

--
Paweł Kwiatkowskowski
email/jid: qwiat (at) pld-linux (dot) org