TH - jak żyć bez hotpluga?

Daniel Dawid Majewski doctorque w o2.pl
Sob, 15 Mar 2008, 14:38:06 CET

Pewnego dnia wpadła wieść od Wojciech Błaszkowski i powiedziała :
> jak uważasz :) w mojej opinii dynamiczne ładowanie modułów na serwerach nie
> powinno mieć miejsca. Admin decyduje jaki moduł załadować, nie automat.
Automat ładuje moduły tak, jak ma w konfiguracji (/etc/udev/rules.d/*) i
można to zmienić. Pozwala on też na łatwą manipulacje nazwami plików
urządzeń i ich atrybutami, co więcej przy pojawieniu się nowego
urządzenia lub jego zniknięciu można wywołać dedykowany skrypt, program
- wszystko, co się zamarzy. Przy okazji łatwiej jest stwierdzić, czy
dane urządzenie funkcjonuje, zaglądając do gałęzi katalogu /dev . Cały
problem w tym, że to jest inna metoda, niż się przyzwyczailiśmy, a sporo
ludzi na nowości odruchowo kręci noskiem... ;)
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski