TH - jak żyć bez hotpluga?

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Sob, 15 Mar 2008, 21:36:11 CET

On Sat, 15 March 2008 20:25:22 +0100, Wojciech Błaszkowski wrote:

[...]

> Lubisz automaty - spoko, ja to szanuję.

Nie wiem czy lubię, czy nie lubię. Zależy od automatu,
aktualnej potrzeby, zastosowania, mojego widzimisię...

> Dla mnie to zuo

No, to już wiemy -- "udev to zuo". Natomiast nie podajesz
żadnych argumentów "technicznych". Zakładam więc, że to
Twoje przekonania religijne. Spoko, ja to szanuję. :-)

> ..i nie ukrywam że cieszy mnie fakt braku graficznego instalatora w PLD
> (jak ma to miejsce w w/w CentOS).

Mnie jakoś nie cieszy. Skoro go nie ma, to go nie widziałem, nie używałem,
nie mam więc zdania. A może byłby jakiś całkiem, całkiem używalny?
Tak zaraz skreślać tylko z powodu domniemanej graficzności? :-)

BTW ja analogicznie mógłbym np. napisać, że mutt rządzi,
a Kmail to samo zuo. No bo graficzny. Tyle, że sensu
w tym byłoby raczej niewiele albo wcale. Enter.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl
                         Mam w klawiaturze więcej jedzenia niż Ty w lodówce.
                                                                      Velius