firefox3

Grzegorz Sójka pld w pfu.pl
Nie, 16 Mar 2008, 12:57:51 CET

Pawel Golaszewski wrote:

> hhhmmm?
> Nie nazwałbym tego robieniem "charytatywnie".
> Trochę ludzi ma pewne dochody z tego co robi (lub inni robią) i jest to
> raczej wspólny wysiłek, a nie praca charytatywna.
> Owszem, są tacy, którzy mają z tego zwykłą zabawę, naukę, zabicie czasu,
> ale ja bym nie podchodził w ten sposób do pobudek ludzkich... i trochę
> ostrożniej o tym mówił.

Co do ostrożności to pewnie masz rację - nigdy za wiele. Co do dochodów
to prosił bym o wyjaśnienie najlepiej na jakimś przykładzie w jaki
sposób praca nad pisaniem specy do darmowej dystrybucji limuxa może być
dochodowa. Jakoś nie bardzo mogę to sobie wyobrazić.

> Błąd w założeniu. I przestań w ten sposób kombinować. Gdyby to był jakieś
                    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Nie przywykłem aby rozkazywali mi ludzie których nawet nie znam.
Odrobina "ostrożności" nikomu nie zawadzi w szczególności także i Tobie.
Wybacz, ale to co napisałeś _najdelikatniej_ można określić jako niezbyt
uprzejme. Jeśli koniecznie chcesz żeby ta dyskusja zamiast merytorycznej
stała się najzwyklejszym w świecie obrzucaniem błotem to da się
załatwić. Zastanów się tylko czy to ma jakiś sens i czy którykolwiek z
nas coś na tym zyska. Moim zdaniem najkorzystniej będzie skoncentrować
się na temacie i rzeczowej dyskusji zachowując jednocześnie pewną
ostrożność w wyrażaniu poglądów.

> niszowe środowisko - można pomyśleć, ale to jest jedno z 2 głównych w
> świecie linuksowych.

To czy gnome jest niszowe czy nie nie ma tu za wiele do rzeczy. Moim
zdaniem najrozsądniej jest dostosować się do większości userów. W tym
wypadku pytanie które należy zadać to "czy większość użytkowników PLD
używa gnome". Takie stwierdzenie nie wydaje się być prawdziwe. A zatem
wypuszczając gnomowe paczki komplikuje się rzycie większości
użytkowników. W niektórych szczególnych sytuacjach może to być
uzasadnione. Pytanie czy tym razem tak jest.

--