firefox3

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Nie, 16 Mar 2008, 13:21:51 CET

Grzegorz Sójka pisze:
> Co do ostrożności to pewnie masz rację - nigdy za wiele. Co do dochodów
> to prosił bym o wyjaśnienie najlepiej na jakimś przykładzie w jaki
> sposób praca nad pisaniem specy do darmowej dystrybucji limuxa może być
> dochodowa. Jakoś nie bardzo mogę to sobie wyobrazić.

Zarobki nie pochodzą z pisania specy do darmowej dystrybucji linuksa
tylko z używania tego linuksa w pracy jako narzędzia. Pisanie specy to
dostosowanie tego narzędzia do własnych potrzeb...
[...]
> To czy gnome jest niszowe czy nie nie ma tu za wiele do rzeczy. Moim
> zdaniem najrozsądniej jest dostosować się do większości userów. W tym
> wypadku pytanie które należy zadać to "czy większość użytkowników PLD
> używa gnome". Takie stwierdzenie nie wydaje się być prawdziwe. A zatem
> wypuszczając gnomowe paczki komplikuje się rzycie większości
> użytkowników. W niektórych szczególnych sytuacjach może to być
> uzasadnione. Pytanie czy tym razem tak jest.

PLD nie jest robione ku wygodzie userów tylko twórców. Jeśli są jakieś
różnice co do domyślnych ustawień to deweloperzy uzgadniają między sobą
jak ma być i tak robią. Chwała im za to, że pozwolili innym używać
owoców swojej pracy...
Jeśli jakiś mechanik ułatwi sobie pracę wykrzywiając jakiś klucz żeby
lepiej dojść do jakieś śruby, którą często odkręca i udostępni ten klucz
tobie to chyba nie będziesz miał pretensji do niego jak u ciebie się to
narzędzie nie sprawdzi tak jak to sobie wyobrażałeś...
--
Krystian