firefox3

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Nie, 16 Mar 2008, 15:23:45 CET

On Sun, 16 March 2008 12:57:51 +0100, Grzegorz Sójka wrote:

[...]

> Co do ostrożności to pewnie masz rację - nigdy za wiele. Co do dochodów
> to prosił bym o wyjaśnienie najlepiej na jakimś przykładzie w jaki
> sposób praca nad pisaniem specy do darmowej dystrybucji limuxa może być
> dochodowa. Jakoś nie bardzo mogę to sobie wyobrazić.

To jeszcze ja, tak przy okazji, poproszę, żeby mi ktoś wyjaśnił
(najlepiej na jakimś przykładzie) :-) np. w jaki sposób hobbystyczna
praca nad tworzeniem "niedużego, wolnego systemu operacyjnego,
przeznaczonego dla procesorów z rodzin i386" może stać się dochodowa.
Jakoś nie bardzo mogę to sobie wyobrazić. ;-)

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl                  Ożeniłem się z pierwszą kobietą, która