TH - jak żyć bez hotpluga?

Daniel Dawid Majewski doctorque w o2.pl
Nie, 16 Mar 2008, 20:46:03 CET

Pewnego dnia wpadła wieść od Wojciech Błaszkowski i powiedziała :
> (1) Pozatym, jak już wspominałem wcześniej - po aktualizacji kernela udev może
> załadować sterownik jaki uważa za słuszny, bo np. zmieniła się jego nazwa,
> został przepisany, czy cokolwiek innego i zamiast spodziewanego startu
> maszyny masz oops. Dlatego właśnie (ja osobiście) nie stosuję na serwerach
> udev i (ja osobiście) uważam to za zuo na serwerach z uwagi na (moje
> osobiste) złe doświadczenia.
No cóż udev to tylko narzędzie, którego tępo rozwoju i doskonalenia
zależy też od nas - zamiast na niego psioczyć, można deweloperom udev-a
podesłać swoje pięć słów uwag, zawsze jest ewentualność, że z następnym
podejściem będzie bardziej na naszą miarę... ;)

--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski