Re: TH - jak żyć bez hotpluga?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 17 Mar 2008, 08:25:29 CET

On Sat, 15 Mar 2008, Wojciech Błaszkowski wrote:

> udev uważam za zuo na serwerach bo:
> Serwer wstawiam do serwerowni i zostawiam go tam. Nie wkładam pendrajwa,
> skanera, nowej sieciówki czy kamery internetowej. Serwery po prostu pracują.

OK, i tak bym chciał u siebie zrobić - konkretnie, z telefonem motoroli na
USB... Problem w tym, że nie wiem jak to zrobić :)

[   26.480510] cdc_acm 1-4:1.0: ttyACM0: USB ACM device
[   26.488249] usbcore: registered new interface driver cdc_acm
[   26.488273] drivers/usb/class/cdc-acm.c: v0.25:USB Abstract Control Model driver for USB modems and ISDN adapters

Tak wygląda, gdy jest udev

Natomiast jak nie dopiszę regułki do tego modemu dla udeva, to mam tylko

drivers/usb/class/cdc-acm.c: v0.25:USB Abstract Control Model driver for USB modems and ISDN adapters

I wtedy modem nie działa.

Co zrobić żeby zadziałał? Jakoś dodatkowo go trzeba zainicjalizować?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"