firefox3

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Pon, 17 Mar 2008, 10:09:36 CET

Dnia 2008-03-16, nie o godzinie 17:01 +0100, Arkadiusz Miskiewicz pisze:

> Cóż, niestety defaultowe pld (th napewno) nie jest tym samym dla Ciebie. W Th
> nic się w tym temacie nie zmieni.
>
> Do tweakowania pod żadkie systemy są bcondy i własne rebuildy.

Hm, pytając zupełnie retorycznie -- dlaczego tak adamantowo
przeciwstawiasz się takim rozwiązaniom? Jeśli odwołać się do filozofii
PLD, czyli każdy robi sobie, to dlaczego, gdyby ktoś™ zrobił takiego
speca/bconda nie miało by to wylądować na ftpie? Co szkodzi, nawet jak
ktoś nie będzie updatował, że na ftpie będą leżeć firefox 'normalny' w
wersji nowszej i firefox-gtk nie updatowany w wersji starszej?

Widziałem takie rozwiązania -- daleko nie szukać, wszystkie debiany z
Ubuntu na czele, mają w repo paczki 'normalne' i gtk dla lżejszych
rozwiązań, choćby Xubuntu. My oczywiście nie chcemy robić Xubuntu i nie
to proponuje, ale jak wspomniany wyżej ktoś™ zrobi, to czemu nie
pozwolić?

Z drugiej strony mam wrażenie, że PLD ma jednak więcej użytkowników KDE,
to po co wspieramy GNOME, skoro *w porównaniu* w PLD jest niszowe?

Cz w rny