[th] problem z X

Sylwester Gruszka gruszex w gmail.com
Pon, 17 Mar 2008, 22:14:29 CET

Witam,

zainstalowałem wczoraj Th 64bit i mam problem z X.

1. Jako root mogę uruchomić X, wtedy w /var/log/Xorg.0.log są jakieś tam
standardowe pierdoły o czcionkach oraz trochę o USB (ale mysza działa).

2. Kdm się uruchamia, po wpisaniu hasła usera restartuje się, znowu widzę kdm
zamiast kde.

3. Nie mogę uruchomić X jako zwykły user bo uprzejmy pan FATAL ERROR informuje
mnie, że nie mógł przenieść /var/log/Xorg.0.log do /var/log/Xorg.0.log.old
(nazwy plików mogłem przeinaczyć, piszę z pamięci)

Co to może być?

--
pozdrawiam,
Sylwester Gruszka