[th] problem z X

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Pon, 17 Mar 2008, 22:21:16 CET

Osóbka znana jako Sylwester Gruszka, wystukała:
> Witam,
>
> zainstalowałem wczoraj Th 64bit i mam problem z X.
>
> 1. Jako root mogę uruchomić X, wtedy w /var/log/Xorg.0.log są jakieś tam
> standardowe pierdoły o czcionkach oraz trochę o USB (ale mysza działa).
>
> 2. Kdm się uruchamia, po wpisaniu hasła usera restartuje się, znowu widzę
> kdm zamiast kde.
>
> 3. Nie mogę uruchomić X jako zwykły user bo uprzejmy pan FATAL ERROR
> informuje mnie, że nie mógł przenieść /var/log/Xorg.0.log do
> /var/log/Xorg.0.log.old (nazwy plików mogłem przeinaczyć, piszę z
> pamięci)

Tak z głupoty:
Xorg.0.log.old istnieje? jak wyrzucisz to co?
Na moje to uruchamiając jako root cośtam się tworzy nie z tymi prawami i
dlatego jaku user widzisz femme fatale (wróć - man fatale ;-)

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl
Na pytanie *Która godzina?* chciałem zainstalować rdate... (/me 18.05.2004)