Dziwne problemy przy instalacji TH na procku AMD K6-2.

Lukasz Masko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 18 Mar 2008, 21:32:40 CET

Ponieważ przez swoją głupotę zniszczyłem sobie instalację Ac na serwerku
poczty, muszę go zainstalować od nowa. Postanowiłem postawić tym razem Th.
Ponieważ w Th nie ma arch i586, wybrałem z konieczności i486. Odpaliłem z
rescuecd, potem zacząłem postępować zgodnie z opisem z dokumentacji i
wszystko szło jak najlepiej: podstawowe pakiety, kernel, konfiguracja i
instalacja lilo, reboot i... nic. Przy próbie startu z dysku (z którego
jeszcze w czwartek system startował idealnie) nic się nie dzieje, jakby
BIOS w ogóle nie brał tego dysku pod uwagę jako bootujący.
Druga próba - mam jeszcze drugi dysk, trzeba spróbować.Tym razem
przegrałem tylko poprzednio zainstalowane pakiety, potem lilo i restart -
tym razem dostaję komunikat o błędzie przy bootowaniu. Co za cholera?

Jutro jeszcze spróbuję totalnie od zera - najpierw zamazać tablicę
partycji (albo cały dysk) zerami, zrobić nową, założyć nowe partycje,
zainstalować od zera. Może się uda. Ale w międzyczasie, może ktoś się
spotkał z problemami przy instalacji Th na sprzęcie podobnej klasy? To
samo Th świetnie działa mi na i686, więc problemów doszukuję się właśnie w
architekturze.

Z góry dzięki za odpowiedzi i komentarze, co jeszcze mogłem pominąć.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498