Dziwne problemy przy instalacji TH na procku AMD K6-2.

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Wto, 18 Mar 2008, 22:11:44 CET

Tuesday 18 of March 2008 21:32:40 Lukasz Masko napisał(a):
> Dziwne problemy przy instalacji TH na procku AMD K6-2.

Ja mam na sieci osiedlowej własnie K6 z chipsetem ULI-1500/1600-costam - jedno
jajko działa OK - drugie wcale nie chce się zabootować.

To samo z programami - jedne działają OK - drugie nawet nie odpalają się.

Miałem też Athlona MP z chipsetem ULI - jajka do gdzieś 2.4.26 działały OK - a
dalej to tylko zwis czasem co 5 minut a czasem po 2 dniach.  Jajko 2.6 na tym
kompie to w ogóle porażka.

Nawet z chipsetem BXcel nie miałem problemów - a ULI to niewypał.

Miesiu
--
Zobacz nowe miasto: Linuksowo.pl
http://linuksowo.pl.myminicity.com/

We are Linux. Resistance is measured in Ohms.

.