Dziwne problemy przy instalacji TH na procku AMD K6-2.

Lukasz Masko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 18 Mar 2008, 22:46:03 CET

On Tue, 18 Mar 2008, Mieszko Kaczmarczyk wrote:

> Ja mam na sieci osiedlowej własnie K6 z chipsetem ULI-1500/1600-costam - jedno
> jajko działa OK - drugie wcale nie chce się zabootować.
>
> To samo z programami - jedne działają OK - drugie nawet nie odpalają się.
>

> Miałem też Athlona MP z chipsetem ULI - jajka do gdzieś 2.4.26 działały OK - a
> dalej to tylko zwis czasem co 5 minut a czasem po 2 dniach.  Jajko 2.6 na tym
> kompie to w ogóle porażka.
>
> Nawet z chipsetem BXcel nie miałem problemów - a ULI to niewypał.

Chipset w tamtym kompie to bodajże MVP3. AC chodziło na nim super
stabilnie przez wiele miesięcy, uptime rzędu 100 dni to norma - przerywany
jedynie update'ami kerneli. Musiałem sobie cholera nabroić, to teraz mam.
Jeśli nieuda mi się jutro przejście na Th, to spróbuję wrócić do AC, mam
nadzieję, że jedna albo druga opcja się powiedzie.

--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498