RE: Problem z wyłączeniem UPS-a apcupsd

Łukasz Pietrzyk - Hurtownia KRYSTYNA lukasz.p w centrumlazienek.pl
Śro, 19 Mar 2008, 11:24:04 CET

> pierwsza myśl: /etc/rc.d/rc.shutdown :)

Tak, tylko w którym miejscu to wpisać? Nie chcę tam namieszać bo maszyna
pracuje jako serwer. Macie jakieś porady?

Za wszelką pomoc dziękuję!

Pozdrawiam

Łukasz Pietrzyk

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur