Problem z wyłączeniem UPS-a apcupsd

Grzegorz Sójka pld w pfu.pl
Śro, 19 Mar 2008, 11:34:41 CET

Łukasz Pietrzyk - Hurtownia KRYSTYNA wrote:

> Tak, tylko w którym miejscu to wpisać? Nie chcę tam namieszać bo maszyna
> pracuje jako serwer. Macie jakieś porady?
>
> Za wszelką pomoc dziękuję!

W /etc/rc.d/rc.shutdown masz to co trzeba:
if [ "$runlevel" = "0" ] ; then
        show "The $_rebootwhat is halted"; ok
        [ -f /fastboot ] && (show "On the next boot fsck will be
skipped."; ok)

        if [ -x /sbin/poweroff-ups -a -f /etc/killpower -a -f
/etc/sysconfig/ups ] ; then
                . /etc/sysconfig/ups
                is_yes "$POWEROFF_UPS" && /sbin/poweroff-ups
        fi
Jeśli teraz w /etc/sysconfig/ups ustawisz POWEROFF_UPS=yes to
_teoretycznie_ przy dobrze skonfigurowany software do UPSa i ustawionym
skrypcie /sbin/poweroff-ups powinno zadziałać.

--