Problem z wyłączeniem UPS-a apcupsd

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Śro, 19 Mar 2008, 13:20:24 CET

Dnia środa, 19 marca 2008, Arkadiusz Miskiewicz napisał:

> Poszukaj w rc.shutdown fragmentu z /sbin/poweroff-ups. /sbin/poweroff-ups
> to powinien być skrypt, który upsa Ci wyłaczy.

Tak.
Tylko, że skrypt /sbin/poweroff-ups jest od nut-a...
A z tego co zauważyłem to chodzi o apcupsd.
Nie używałem nigdy apcupsd, ale coś tam chyba jest przewidziane do wyłączania
ups-a APC, bo jest jakiś skrypt /etc/rc.d/init.d/halt a po
drugie /etc/rc.d/init.d/apcupsd ma nawet parametr powerdown.
Wydaje mi się, że niepotrzebnie szukasz gdzie to ręcznie zmieniać...

Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
Wymieniaj doświadczenia. Ale tylko na lepsze! (Janina Ipohorska)