Problem z wyłączeniem UPS-a apcupsd

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Śro, 19 Mar 2008, 12:12:29 CET

On Wednesday 19 of March 2008, Grzegorz Pietrzak wrote:

> Tak.
> Tylko, że skrypt /sbin/poweroff-ups jest od nut-a...
> A z tego co zauważyłem to chodzi o apcupsd.
> Nie używałem nigdy apcupsd, ale coś tam chyba jest przewidziane do
> wyłączania ups-a APC, bo jest jakiś skrypt /etc/rc.d/init.d/halt a po
> drugie /etc/rc.d/init.d/apcupsd ma nawet parametr powerdown.
> Wydaje mi się, że niepotrzebnie szukasz gdzie to ręcznie zmieniać...

Problem polega na tym, że ten skrypt powinien być w każdej paczce UPSowej.

Inna historia polega na tym, czy istnieje czasami potrzeba posiadać więcej niż
jeden soft UPSowy na raz? Wtedy trzeba by zmienić podejście
z /sbin/poweroff-ups na coś ala /etc/ups.d/down/XXX gdzie XXX to różne
skrypty dla różnych softów odpalane po kolei lub wg jakiejś wybranej
kolejności.