postfix | server dropped connection without sending the initial SMTP greeting (port 25)

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Śro, 26 Mar 2008, 10:02:26 CET

Witam,
> [...]
> Może u Kolegi jest tak że z innych łącz (jak możesz sprawdzić) działa
> a np przez twego prowajdera nie bardzo ...

Sprawdziłem dziś ponownie z 2 IP w tej samej klasie (wczoraj posłany mail ze
stosownym info do kylos.pl), problem obecnie nie występuje.

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski