postfix | server dropped connection without sending the initial SMTP greeting (port 25)

kuba w best.net.pl kuba w best.net.pl
Śro, 26 Mar 2008, 11:06:54 CET

> Właściciel kylos.pl twierdzi, że nie otrzymuje poczty wysyłanej z jednej z
> moich maszyn. Jakieś wskazówki ? Jakie ewentualnie dane miałbym podesłać ?

Zapytaj ich czy nie korzystaja przypadkiem z takiego wynalazku
jak mcafee security internet gateway. Urzadzenie to dzialajace
w trybie przezroczystego proxy moze filtrowac okreslone protokoly
i wycinac polaczenia jezeli uzna je za np. spam, wirusa itd.
Od strony serwera chronionego tym cudem wyglada to dokladnie tak,
jak podales w logach - widac tylko inicjacje polaczenia i dalej
jest ono zrywane. Ja mam niestety nienajlepsze doswiadczenia
z tym rozwiazaniem.

--
kuba staskiewicz