firefox3

Sławomir Paszkiewicz paszczus w gzowski.opole.pl
Czw, 27 Mar 2008, 23:28:17 CET

On Thu, 27 Mar 2008 02:09:55 +0100, "Bartlomiej B." <peelde w nerdshack.com>
wrote:
> Nie chcę Cię martwić, ale "twoja ulubiona webbrowser" to spyware,
> począwszy od Firefoksa 2, a FF3 będzie jeszcze większym spywarem na
> domyślnych usawieniach niż FF2. W związku z tym też chciałbym coś
> zaproponować: dodanie do speca przy tworzeniu .mozconfig następujących
> dwóch linijek (także dla FF2):
>
> ac_add_options --disable-safe-browsing
> ac_add_options --disable-url-classifier
>
> Pozdrawiam.

Jestes tego pewien?
--enable-safe-browsing        Enable safe browsing (anti-phishing)
implementation

Anti-phishing chyba nie wyglada na spyware?