firefox3

Bartlomiej B. peelde w nerdshack.com
Pią, 28 Mar 2008, 00:01:49 CET

On Thu, Mar 27, 2008 at 23:28:17 +0100, Sławomir Paszkiewicz wrote:

> Jestes tego pewien?

Tak, jestem tego pewien.

> --enable-safe-browsing        Enable safe browsing (anti-phishing)
> implementation
>
> Anti-phishing chyba nie wyglada na spyware?

Zanim przejdziemy (o ile w ogóle) do szczegółów technicznych, to
postaw się przez moment w sytuacji potężnej organizacji, która chce
zbierać dane na temat użytkowników Internetu i użyć do tego celu,
powiedzmy, jakiegoś popularnego oprogramowania sieciowego open-source.
Czy nazwałbyś oficjalnie taką funkcjonalność "spyware" i
umieścił w opcjach configure --disable-spyware/--enable-spyware?
Chyba raczej nie, prawda? Starałbyś się raczej użyć swoich środków
(finansowych i innych) oraz wpływów (np. marketingu) po to, żeby
przekonać ludzi, że to co robisz, robisz tylko i wyłącznie np. dla ich
bezpieczeństwa. Chodziłoby Ci o to, żeby nie tylko ukryć swoje
prawdziwe intencje, ale żeby ludzie wręcz CHCIELI spyware'u (tzn.
tego, co udało Ci się im wmówić, że jest dla ich "bezpieczeństwa").
Tylko takie działania gwarantowałyby długoterminowy sukces całej
operacji.

Wracając bardziej do głównego wątku -- czy wiesz dokładnie, jak działa
anty-phishing w FF2 i jak będzie działał w zbliżającym się FF3?

--
http://bb.homelinux.org