firefox3

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Pią, 28 Mar 2008, 14:14:28 CET

On Friday 28 of March 2008, Bartlomiej B. wrote:

> Tak, jestem tego pewien.

> Zanim przejdziemy (o ile w ogóle) do szczegółów technicznych, to
> postaw się przez moment w sytuacji potężnej organizacji, która chce
> zbierać dane na temat użytkowników Internetu i użyć do tego celu,
> powiedzmy, jakiegoś popularnego oprogramowania sieciowego open-source.

Pierwsze pytanie brzmi - czy te opcje całkowicie wyrzucają z programu wsparcie
do safe-browsing/url-classifier czy tylko je wyłączają by default (a user
może nadal włączyć) ?

Jeśli to drugie to ok. Jeśli to pierwsze to zła metoda. Gdzieś tam jest/może
być defaultowy konfig w którym to najwyżej wyłącz, a kto będzie chciał to
sobie włączy.