Re: Amavis +dspam - jak przećwiczyć dspama.

Adam Ryba adam.ryba w gmail.com
Pią, 28 Mar 2008, 17:34:55 CET

28-03-08, Wieslaw Kierbedz <w.kier w farba.eu.org> napisał(a):
>  > Jak użyć training.pl.
>  > Foldery ze spamem i niespamem posegregowanymi mam (thunderbird + imap).
>  > I teraz co?
>  > Wrzucić do oddzielnego spam i nosmap jako katalogi z odpowiednimi
>  > e-mailami i uruchomić w tym miejscu training.pl?

Ja trenowałem dspama skryptem dspam_train (jest w src/tools). Korpusy
miałem w dwóch folderach Maildir, więc cały trening wyglądał tak:

$ dspam_train shared_account .korpus-spam/cur .korpus-ham/cur

Konto shared_account to grupa merged - czyli regułki wspólne dla
wszystkich userów.

> A, i jeszcze jedno. Czy muszę do tego odpalić daemona, czy wystarczy
>  dspam odpalany przez amavisa?

Pewnie zależy od ilości przechodzącej poczty - u mnie na
qmail+vpopmail chodzi bez daemona (odpalam dspam w .qmail-default).

--
Adam 'Pooh' Ryba