Amavis + dspam - jak przećwiczyć dspama.

WK w.kier w farba.eu.org
Pią, 28 Mar 2008, 19:47:35 CET

Wiadomość od Adam Ryba:

> Ja trenowałem dspama skryptem dspam_train (jest w src/tools). Korpusy
> miałem w dwóch folderach Maildir, więc cały trening wyglądał tak:
>
> $ dspam_train shared_account .korpus-spam/cur .korpus-ham/cur
>
> Konto shared_account to grupa merged - czyli regułki wspólne dla
> wszystkich userów.
Hm. A jak się takie konto przygotowuje?
Bo jak dotąd, to tylko bazy w mysqlu spreparowałem (+ tabele), ale
liczyłem, że stuff sam je sobie wypełni danymi.

> Pewnie zależy od ilości przechodzącej poczty - u mnie na
> qmail+vpopmail chodzi bez daemona (odpalam dspam w .qmail-default).

Nie zrozumieliśmy się.
Czy do treningu muszę odpalać startscript dspama?
U mnie działa przez postfix+amavis.
--
WK