Amavis + dspam - jak przećwiczyć dspama.

Pawel Zuzelski z w grabina.waw.pl
Pią, 28 Mar 2008, 21:58:41 CET

Friday 28 of March 2008 21:51:22 WK napisał(a):
> Właśnie nakarmiłem go spamem i niespamem przypadkowo wybranym z kont
> kilku użytkowników.
> To nie jest coś jak merged?

Nie zupełnie. Taki układ nie daje później możliwości indywidualnego uczenia
dspama dla poszczególnych użytkowników. To będzie się sprawdzać tylko, jeżeli
wszyscy użytkownicy będą dostawali bardzo podobne maile, bardzo podobny spam
i takie same maile będą traktowali jako spam. To się nie sprawdza w praktyce.
Przynajmniej tak wynika z mojego doświadczenia.

Nie chcę być nudny, ale jeszcze raz polecę lekturę pliku README (-:

--
Pozdrawiam,
Paweł