Amavis + dspam - jak przećwiczyć dspama.

WK w.kier w farba.eu.org
Pią, 28 Mar 2008, 22:06:24 CET

Wiadomość od Pawel Zuzelski:

> Nie zupełnie. Taki układ nie daje później możliwości indywidualnego uczenia
> dspama dla poszczególnych użytkowników. To będzie się sprawdzać tylko, jeżeli
> wszyscy użytkownicy będą dostawali bardzo podobne maile, bardzo podobny spam
> i takie same maile będą traktowali jako spam. To się nie sprawdza w praktyce.
> Przynajmniej tak wynika z mojego doświadczenia.
>
> Nie chcę być nudny, ale jeszcze raz polecę lekturę pliku README (-:

Eee. To wystarczy mi thunderbird, którego wszyscy używają i rble w
postfiksie.
Zrobi to samo, a nie narobię się.
Myślałem, że to rzeczywiście jakieś cudo.
Zresztą spam do wszystkich przebija się podobny - to, czego rble nie
zablokują.
Filtr potrzebny do odsączenia reszty.
Zobaczymy.
--