Amavis + dspam - jak przećwiczyć dspama.

Pawel Zuzelski z w grabina.waw.pl
Pią, 28 Mar 2008, 22:03:45 CET

Friday 28 of March 2008 21:58:43 WK napisał(a):

> postfiksa

Heh, postfiksa nie znam. Ja jestem z sekty wyznawców exima (-:

> Ja myślę, że to sobie oskryptuję i ocronuję.
> Raz na dobę po 10 losowych listów spamu i niespamu od 10 wybranych
> użytkowników i na tej próbie ćwiczonko.

ech... to tak nie zadziała... coś tak czuję... Zresztą z tym cronem to większa
kombinacja niż tak jak piszę niżej (przynajmniej dla wyznawców exima, ale nie
chcę wszczynać wojny religijnej (-: ).

> Nie chce mi się kombinować z kolejną rurką.
> Do tego pewnie jeszcze potrzebna by była regułka procmaila dla
> wszystkich, a tu każdy (z pewnych powodów) ma swoje oddzielnie.
> Nee Pane, tak to se ne da ;).

Możesz najpierw dostarczać do rurki dspama, a potem niech dspam dostarcza do
procmaila... To chyba podmiana jednej linii w konfigu MTA...

--
Pozdrawiam,
Paweł Zuzelski