Amavis + dspam - jak przećwiczyć dspama.

WK w.kier w farba.eu.org
Pią, 28 Mar 2008, 22:14:04 CET

Wiadomość od Pawel Zuzelski:

> Heh, postfiksa nie znam. Ja jestem z sekty wyznawców exima (-:

> ech... to tak nie zadziała... coś tak czuję... Zresztą z tym cronem to większa
> kombinacja niż tak jak piszę niżej (przynajmniej dla wyznawców exima, ale nie
> chcę wszczynać wojny religijnej (-: ).
To żaden wysiłek akurat.
O północy budzi się demon (poezja co), który losuje z Maildir/.Junk/cur
kilku userów po 10 listów i z innych katalogów po 10 niespamów.
Na takiej próbie Twoim skryptem przeprowadza straszenie dspama.

> Możesz najpierw dostarczać do rurki dspama, a potem niech dspam dostarcza do
> procmaila... To chyba podmiana jednej linii w konfigu MTA...

Ale musiałbym wszystkim .procmailrc edytować. A jeszcze antywirus.
Od tego jest amavis, żeby wszystkie filtry do kupy zebrać.
--
WK