Amavis +dspam - jak przećwiczyć dspama.

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Sob, 29 Mar 2008, 16:06:36 CET

Zbyniu Krzystolik nagli:

> Hmm, a w jakim formacie masz skrzynki? jeśli Maildir, to musi być:
>
> [amavis w ble ~]$ sa-learn --progress --spam /gdzieś/.spam/cur
> czy tam new, czy gdzie są.
Nie dokładnie, bo właścicielami są inni użytkownicy.
Pozbierałem do foldera i zmieniłem właściciela.

Mój błąd. Zamiast przeczytać uważnie co napisałeś, musiałem sam dojść,
że to dla amavisa trzeba uruchomić sa-learn --progress.
Teraz jest:
su - amavis -s /bin/sh -c "sa-learn --dump magic | grep am"
netset: cannot include 127.0.0.0/24 as it has already been included
0.000          0       1396          0  non-token data: nspam
0.000          0       5726          0  non-token data: nham

>>> skip_rbl_checks	0

> Jeśli używasz amavisd-new to tak, jeśli nie - to odpowiednio z tego z
> jakiego jest uruchamiany SA.

Wrzuciłem do /var/spool/amavis/.spamassassin/user_prefs.

Mimo wszystko przepuszcza.
Trudno.
Poćwiczę do z tydzień, a jeśli to nie pomoże, to z dspamem powalczę jeszcze.
--
WK