Amavis +dspam - jak przećwiczyć dspama.

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Pon, 31 Mar 2008, 02:22:49 CEST

Mniej wiecej Sat, Mar 29, 2008 at 04:06:36PM +0100, zainteresowany Wieslaw Kierbedz rzekl:
> Zbyniu Krzystolik nagli:

> Nie dokładnie, bo właścicielami są inni użytkownicy.
> Pozbierałem do foldera i zmieniłem właściciela.

Oj, no przykład to był, prawo odczytu oczywiście potrzebuje :)

> Mój błąd. Zamiast przeczytać uważnie co napisałeś, musiałem sam dojść,
> że to dla amavisa trzeba uruchomić sa-learn --progress.
> Teraz jest:
> su - amavis -s /bin/sh -c "sa-learn --dump magic | grep am"
> netset: cannot include 127.0.0.0/24 as it has already been included
> 0.000          0       1396          0  non-token data: nspam
> 0.000          0       5726          0  non-token data: nham

No to już powinno wystarczyć, żeby punktował, co mówią logi?

> Wrzuciłem do /var/spool/amavis/.spamassassin/user_prefs.
>
> Mimo wszystko przepuszcza.

A zainstalowałeś pyzora i Razor2? Włącz sobie raportowanie od -99
punktów i przyjrzyj się mailom czy i za co zostają wypunktowane.

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%