Th x86_64 & i686

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Sob, 29 Mar 2008, 16:26:45 CET

Saturday 29 of March 2008 16:06:36 Grzegorz Sójka napisał(a):
> Na rynku jest wiele procków (typu Intel Core 2 Duo), które obsługują
> rozkazy 64 i 32 bit. Niestety niektóre aplikacje (np. pluginy do FF) są
> tylko w wersji 32 bit. Kiedyś (dawno temu) z kimś na ten temat
> rozmawiałem i powiedział mi, że on ma zainstalowany system 64 bit a FF
> wraz z pluginami w wersji 32 bit. Chciałem spytać czy na PLD Th da się
> coś takiego zrobić (bez większych kombinacji) i czy w ogóle ma to sens z
> punktu widzenia wydajność.

Ja mam AMD 64BIT x2 - cały system 64 bit a FF 32bit zasysam bezpośrednio z
firefox.pl a wtyczki też 32bit - np flash który nie działa w 64 bitach.

Mam takie wrażenie, że jest to jednak wolniej np jak mam ileś tam zakładek as
w każdej jakas ciężka strona.  Lecz działa.

Zależy czy zależy Ci na wtyczkach czy wydajności.

Owszem mam też FF-64bit lecz jakoś rzadko używam.
--
Zobacz cyfrową stację pogody:
http://miesiu.republika.pl/stacja_pogody/stacja_pogody.html

.