[Th] Bezbolesne przejście na UTF-8 ?

SÅ‚awomir Paszkiewicz paszczus w gzowski.opole.pl
Nie, 30 Mar 2008, 22:34:30 CEST

On Sun, 30 Mar 2008 21:04:14 +0200, Wojtek Grabowski <w-grab w o2.pl> wrote:
> Dnia 30.03.2008 13:09 Sławomir Paszkiewicz popełnił(a):
> ;)
>
> Zrobiłem wszystko dokładnie jak na stronie i dalej w th mam krzaki na
> stronach
> man :|  Ktoś wie gdzie szukać tego przyczyn?

Na pewno? Jesli masz glibc-localedb-all i poprawnie ustawione locale, to
man *MUSI* poprawnie wyswietlac.
Moze masz starego mana? No ale hmm, w Th jest ten, ktory poprawnie
wyswietla..
Sprawdz jeszcze raz czy na pewno masz tak, jak trzeba...
Ten opis sprawdzalem na kilku maszynach. Przed zrobieniem 'man foo' daj
'locale' i zobaczy co wypisuje.