firefox3

Bartlomiej B. peelde w nerdshack.com
Pon, 31 Mar 2008, 00:32:09 CEST

On Sun, Mar 30, 2008 at 18:49:29 +0200, Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> głupie to jest to, że ktoś w ogóle dyskutuje z trollem nie podpisującym
> się nawet swoim nazwiskiem.

Tak, tak, jasne, każdy, kto śmie myśleć inaczej niż w jedyny słuszny
sposób i jeszcze ma czelność przedstawiać techniczne argumenty, ten
jest trollem. Słuchaj, ja wiem, że to, o czym piszę, to nie są łatwo
akceptowalne fakty przez wiele osób, dlatego Cię nie winię za taką
reakcję. No tak działa ludzka psychika. Jeśli np. ktoś polecał FF jako
najlepszą przeglądarkę, a teraz się okazuje że tak naprawdę jest ona
narzędziem w rękach Google do data-miningu na ogromną skalę, to
pierwszym i naturalnym odruchem jest zaprzeczanie. Na dłuższą metę
jednak tylko prawda może Cię wyzwolić :-). Nie chcę się powtarzać, ale
spójrz tutaj: http://bb.homelinux.org/firefox/sb/ Możesz się łatwo sam
przekonać, że w FF2 jest wbudowany ewidentny spyware, przeczytaj tylko
i wykonaj instrukcje tam zawarte. A moje pełne imię i nazwisko jest
dostępne dwa kliknięcia od tej strony. (Jeśli koniecznie chcesz je
poznać bez wchodzenia na jakiekolkwiek strony, to napisz do mnie maila.)

Pozdrawiam,
b.

--
http://bb.homelinux.org